torsdag 23 april 2009

Torsdag och bara en dag kvar att jobba

Idag visar jag lite detaljer från min hall. Det är ofta en bortglömd del av lägenheten och ganska ofta alldeles för rörig. Bilden nedan visar min kapphängare. Köpt på Hjärterum i Borås.


På ett av de vita skåpen har jag ramat in ett vykort som min farmor fick på sin 10-årsdag av sina syskon som var på resa just då. Tror att det är en kyrka på andra sidan men denna sidan är snyggare tycker jag.
Här ligger två par vita handskar som jag köpt på nån loppis för några år sen. Under ligger alla mina Vakre Hjem. Läser de om och om igen. Jo, jag har norskt påbrå från min farmor och inbillar mig att det är därför det är så lätt att läsa norska.


I helgen blir det stugan igen. Ska försöka få lite solbränna tänkte jag. Hoppas att ni också får det!

Inga kommentarer: