tisdag 14 april 2009

Efter påsken

Hej igen!
Har haft en underbar ledighet över påsken. Kan det inte vara sådana här helger lite oftare? Det blev inte så mycket påskpynt i stugan men en liten tupp hittade jag i ett skåp. Desto mer mat har vi ätit och en massa onödigt också. Jodå, jag har målat nästan alla listerna och till helgen ska de spikas upp. Snart är mitt vardagsrum färdigt, men vad ska jag göra med golvet? Det är ett halvgammalt trägolv som jag inte är nöjd med. Måla eller slipa? Måste bestämma mej snart innan golvlisten ska dit.


Jag har inte vart på dansen ikväll heller för jag har ont i en häl. Spik i foten? Har gått i ett par gamla sommarskor hela påsken och jag tror att det var skornas fel. Nu blir det kort arbetsvecka igen, bara tre dagar kvar. Hoppas att vädret håller i sig till helgen med. Ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin tupp och glasbricka :) länkar till din sida tycker din blogg är bra :D hade bra