tisdag 7 april 2009

Mera barndomsminnen

Här har jag hittat lite mer i mina gömmor. Alla mina pappas fillmisar. Har tänkt att jag skulle gör en bricka med dom på. Brickan målade jag för två år sen och sen blev det aldrig av att jag kom till glasmästaren. Dessa kom på tal på jobbet häromdagen så då tog jag med dom dit och visade runt för personal och boende. Många kände igen dessa och hade själva haft eller så hade deras barn filmisar.

Annars har det mest varit påskpyssel på jobbet denna veckan. Själv har jag knappt hunnit med att göra iordning hemma inför påsken. Får bli på torsdag när jag är flexledig. Börjar inte jobba innan på tisdag igen. Vilken lyx!!!!

Ska åka till stugan över långhelgen och bara njuta av ledigheten. Måste nog måla lite för jag köpte alla lister som fattades förra helgen. Vore rätt skönt att få färdigt i vardagsrummet innan sommaren. Ha en jättebra påsk!

1 kommentar:

Ida sa...

Så många fina påsk ägg :) glad påsk!