lördag 21 mars 2009

SOL!!!

Hallo!
Vilket väder det har vart idag. Har vårstädat lite i trädgården och satt ut lite trädgårdsmöbler, hoppas att det går att dricka kaffe ute imorgon. Eftersom jag inte har något bredband i stugan så blir det inga bilder idag. Orkar inte vänta en timma på att de ska laddas upp :). Ska se om går att fota lite utomhus imorgon, inte för att det blommar så bra än men något kanske sticker upp. Ikväll ska vi kolla Robinson och se om det är bra i år. Lite hämtmat till det och läsk för här fanns inget starkare (glömde att ta med). Imorgon kommer svärfar med motorsågen och då åker nog de sista träden som är kvar. Vi har försökt att planera lite inför vårens trädgårdsarbete och det ser ut att bli en hel del. Ny uteplats bla. Garageinfarten måste också fixas till. Det blir väl fler bilar nu när Tina har körkort. Tror att jag ska göra lite i taget och se vart det barkar hän. Skulle behöva en hel del blommor med. Det var allt för idag, vi ses!

1 kommentar:

Ida sa...

Gud så roligt jobb ,det skulle jag med vilja jobba med jobba med gammla och pyssla med dom hade alltid jobbat med gammla :)
Kom på ideen som pysseltant när jag var i borås och skulle köpa ved på ett handikappsboende tror jag det var vid sjukhuset så hade dom gjort så fina lampkärmer med pärlor.Finns så mycket fint man kan göra :) Hade bra