onsdag 18 mars 2009

Sjuk!

Har varit sjuk ett par dagar men ska försöka jobba i morgon. Har en massa ömma punkter lite överallt på överkroppen. Gick till doktorn igår men tyckte att man inte blir riktigt tagen på allvar. Fick i alla fall ta lite prover idag. Får väl se om de visar något som har med symptomen att göra. Nu missade jag ju gammaldansen igår bara för det. Kommer inte ihåg vad det var för dans som skulle läras ut. Här är åtminstone bildbevis på att jag var med förra tisdagen!







Unnade mig faktiskt också en ny klänning som plåster på såren. Kändes åtminstone bra en stund att få tänka på nåt annat. Kan vi bara få lite sommarväder så blir nog allt lite bättre.



Nä, det är inte den här. Detta är min första klänning som jag fick när jag föddes. Den nya är nog kvar i kameran. Visar nästa gång istället. Måste sova nu om jag ska orka jobba i morgon. Ha det bra!

Inga kommentarer: