tisdag 20 januari 2009

Gammaldans!

Ikväll har jag varit på gammaldans. Det var gnska så exakt 20 år sen jag dansade gammeltjoa. Trodde nog att jag hade glömt allt men det sitter djupt inne nånstans. Fick börja med snoa, vet ni hur mycket det snurrar! Snacka om otränad, kommer säkert inte att kunna gå imorgon. Tänkte när det blev vals att det kan jag väl ändå men jag hade glömt hur man gör när man dansar åt andra hållet. Det blev lite trassligt, men som tur är hade dom förståelse. Kul var det i alla fall.här kommer en liten bild på hur det kan se ut. Ha det!

2 kommentarer:

Hundligan sa...

hej!

Men herrgud vilket århundrade lever du på, man kan ju inte tro att vi är släkt i alla fall haha

/ Lillebror

Inspiration i vitt sa...

Ja mycket motion behöver vi alla. så kul att det ff satt.
Vad synd med din mamma, det var en sån fin skänk hon hade.
Kram/Ingela.