fredag 30 januari 2009

Äntligen fredag!

Jaha, nu är denna veckan gjord också. Det går fort tycker jag när man jobbar mån-fre. Trodde att det skulle kännas värre men det tycker jag inte än i alla fall. Det är så skönt att efter alla dessa år med helgtjänstgöring att veta att man är ledig alla helger och kan åka till sommarstugan om man vill när det blir helg. Har tänkt att åka imorgon för att måla klart det jag påbörjade sist. Här hemma har jag nästan målat klart min resväska och ett tidningsställ. Fast idag tänkte jag visa mitt senaste loppisfynd från i onsdags på bbc. Jag har lagt i lite snören från Balders Hage men det kanske blir nåt annat senare. Ha en bra helg!

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Tjusig burk. Lite ovanligt med porslinslock. Tack för det smarta tipset om ringar. Det kanske är ringar till ljus...Än så länge så är de sny´gga som de är sådär i hög med etiketten på och alla får fundera....