måndag 13 juli 2009

Tvättdags!


Nu kommer det en första bild på tvättställningen. Hade ett par timmars uppehåll från regnet igår och fick passa på att hänga ut lite och fota. Tyvärr var den alldeles för blöt för att kunna målas vit så nu hoppas jag att det blir senare i veckan när det fina vädret ska komma. Annars har det inte hänt så mycket på inredningsfronten. Har varit på en liten loppisrunda men jag vet inte längre vad jag ska köpa, så det blir till att komma hem tomhänt! Idag gick dammsugaren sönder så städat blir det inte heller. Nu ska jag dricka kaffe och kolla FB! Ha det gott!

1 kommentar:

Jeanette sa...

*tumme upp*

Min kärlek är så snäll så han har precis gjort färdigt min torkställning. Men den är vit med snickarglädje... lovar återkomma i min blogg när den är uppsatt och tvätten hänger på plats.