onsdag 13 maj 2009

Bryssel

Har varit borta från bloggandet ett tag igen. Dels beror det på att jag varit i Bryssel med jobbet förra veckan och efter det direkt till stugan. Tänkte att jag skulle visa lite bilder från resan. Första bilden är ett tidningsställ som jag köpte där för 9Euro. Hittade många större grejer som jag ville ta med hem, men det fanns ingen plats i resväskan!

Här är ett kort på en snygg fasad.
Maneken Pis, han var jätteliten! Fast han hade visst många kläder att byta med.


Bild på Eu-parlamentet, det var nästan tomt på folk där inne för alla var i Strassburg.

I helgen var jag ju i stugan men där är det bara en massa grävarbete och inget att visa på bild ännu. Gör iordning nya land som jag skall plantera lite buskar i. Bilder kommer senare. Ha det gott!




Inga kommentarer: