lördag 28 februari 2009

Kallt!

Hej igen!
Är så trött på all denna kyla och kan inte mer än längta efter sommar nu. Tänk att ha semester och få sitta på verandan i stugan och njuta av lite värme och doften av lavendel. Kan man inte vrida fram klockan en si sådär två månader? Det blev ännu en helg hemma i lägenheten på grund av kylan. Tar för lång tid att värma upp för bara en natt. Hoppas på bättre väder till nästa helg istället. Idag ska vi till svärmor och äta lite middag. Det blir gott! Imorgon är det vasaloppet och det brukar jag alltid titta på fast jag inte är ett dugg sportintresserad. men en förmiddag i soffan är ju inte helt fel. Ha en bra helg allesammans!



1 kommentar:

Ida sa...

Jasså brukar du med vara på grdhem? :) Ser du då en mamma med en liten tjej på ett år så är det jag o min dotter.Och jag stressig som fasen och Wilma pringer åt alla håll :)