söndag 28 december 2008

God fortsättning!

Nu är julen snart över och det nya året är på ingång. Själv har jag jobbat hela julen och min dotter och sambo har haft influensa. Ingen rolig jul precis men det kanske blir bättre nästa år när man inte behöver jobba på obekväm arbetstid. Ska bli helt underbart efter 28 år att slippa detta! Igår var jag på födelsedagskalas hos min svägerska. Vi fick god mat med lite vin till. Här ser ni den fina servietten som hon dukat med.





Överst på önskelistan stod en skolplansch. Det var inget som var lätt att få tag i här i Borås.
Var ju tvungen att ge henne lite mer paket och här ser ni lite av det hon fick. En liten julstämningsbild i från hennes hem ser ni här. Ljusslingan i bakgrunden fick vi båda i julklapp av min svärmor. Jättefin tycker jag och lättplacerad, kan både hänga på en vägg eller ligga på en byrå.



Inga kommentarer: